مجتمع آموزشی شارستان علم

احتراما به استحضار می رساند موسسه شارستان علم دارای مجوز رسمی از سازمان فنی و حرفه ای استان تهران است ، موسسه در تهران ضلع جنوب شرقی میدان انقلاب پلاک 5 طبقه 2 واحد 7 واقع است و مشغول به فعالیت می باشد . 

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید . 

09124402922 - 66980130

بخشنامه حمایت‌های مالی از کسب و کارهای آسیب‌دیده از کرونا ابلاغ شد

 الف ‌ـ بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی (اعم از قرض‌الحسنه و سایر تسهیلات) مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب دیده یا محدود و تعطیل شده بخش غیردولتی (مطابق فهرست ذیل این بخشنامه) که موعد پرداخت آن در آذرماه و دی ماه سال ۱۳۹۹ است، منوط به آن که وفق ضوابط مصوب شورای پول و اعتبار، بدهی آن‌ها به شبکه بانکی کشور تا تاریخ 1 اسفند 98 در طبقه جاری قرار داشته باشد، به پایان دوره بازپرداخت اقساط این تسهیلات منتقل می‌شود.

در مورد تسهیلات با بازپرداخت به صورت دفعی که بازپرداخت آن در آذرماه و دی ماه سال ۱۳۹۹ است نیز موعد پرداخت به یک ماه بعد از آن منتقل می‌شود، استمهال موارد مشمول این بند از احتساب و اخذ هرگونه جریمه و کارمزد اضافی مستثنی است.

ب ـ مشاغل و کسب و کارهای مورد احصاء در این بخشنامه، در بازه زمانی آذرماه و دی ماه سال ۱۳۹۹ مشمول محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های بانکی ناظر بر اشخاص دارای بدهی غیرجاری نمی‌شوند.

ج  ـ چنانچه سررسید چک‌های صادره مشاغل و کسب و کارهای مورد احصاء در این بخشنامه در دوره زمانی آذرماه و دی ماه سال ۱۳۹۹ باشد و منجر به برگشت چک و صدور گواهی‌نامه عدم پرداخت شود، در صورت تسلیم تقاضای خود به بانک مربوط تا یک ماه پس از تاریخ برگشت چک صادره، مشمول ممنوعیت‌ها و محدودیت‌های مقرر در ماده (۵) مکرر الحاقی به قانون صدور چک نیستند.

همچنین طبق نامه شماره ۱۰۷۴۳۲ به تاریخ ۲۴ آذر ماه سال ۹۹ معاون اقتصادی رییس‌جمهور موضوع ابلاغ مشاغل و کسب و کارهای غیردولتی به شدت آسیب‌دیده از کرونا مانند مراکز فرهنگی، هنری و رسانه‌ای (غیر دیجیتال)، موزه‌ها، سینماها و تئاترها، مراکز تفریحی، باغ وحش‌ها و شهربازی‌ها، مراکز ورزشی، باشگاه‌ها و مرکز ورزشی آبی و استخرها، مراکز آموزشی، آموزشگاه‌ها و مهدکودک‌ها (به غیر از مدارس، دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی)، مراکز مربوط به گردشگری شامل هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها، مجتمع‌های جهانگردی و گردشگری، مهمانپذیرها، مهمانسراها، مسافرخانه‌ها، مراکز بوم‌گردی، مراکز اقامتی، پذیرایی، خدمات بین راهی، زائرسراها، دفاتر خدمات مسافرتی، گردشگری، زیارتی و آژانس‌های مسافرتی، شرکت‌های حمل و نقل مسافر برون شهری، مراکز پذیرایی، تالارهای پذیرایی، رستوران‌ها، چایخانه‌ها، قهوه‌خانه‌ها، مراکز تهیه و طبخ غذا، قنادی، شیرینی‌پزی، آبمیوه و بستنی فروشی، آرایشگاه‌های مردانه، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی، مراکز فروش انواع پوشاک، کیف، کفش، خرازی، خیاطی، مراکز فروش کادویی، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی، لوازم‌التحریر، مراکز توزیع صنایع دستی، مراکز فروش فرش و موکت، لوازم خانگی، پارچه، پرده، مبلمان و تزیینات داخلی ساختمان، آتلیه و عکاسی، مراکز عرضه گل و گیاهان زینتی و ماهیان زینتی و نمایشگاه‌های تجاری اعم از عمومی، تخصصی و بین‌المللی شامل حمایت‌های بانکی می‌شوند.

در این بخشنامه اشاره شده است، با توجه به بندهای ذکر شده اقساط مربوط به آذرماه که توسط مشاغل و کسب و کارهای مشمول و قبل از تاریخ ابلاغ این بخشنامه به مؤسسه اعتباری پرداخت شده‌اند، می‌تواند به عنوان قسط مربوط به بهمن‌ماه تسهیلات مزبور منظور شود.

همچنین همانگونه که در مصوبه فوق نیز اعلام شده، به اقساط پرداخت نشده احتمالی مربوط به آذر ماه سال جاری تسهیلات اعطایی به مشاغل و کسب و کارهای موصوف نباید وجه‌التزام تأخیر تأدیه دین تعلق ‌گیرد.

در پایان  این بخشنامه بانک مرکزی تاکید کرده است، با توجه به موارد ابلاغی، مراتب به قید تسریع و با لحـاظ مفـاد بخشـنامه شـماره ١٤٩١٥٣‏‏‏/٩٦ به تاریخ ۱۶ مرداد ماه سال ۹۶ به همه واحدهای ذی ربط بانک‌ها و مؤسسات اعتباری غیربانکی ابلاغ شود و بر حسـن اجرای آن نظارت دقیق به عمل آید.

آیین نامه اجرایی کارخانه ها و تعمیرگاههای مربوط به هواپیمایی و قابلیت پرواز هواپیماها

تصویبنامه هیات وزیران درخصوص آیین نامه اجرایی کارخانه ها و تعمیرگاههای مربوط به هواپیمایی و قابلیت پرواز هواپیماها ابلاغ شد.

 

تصويبنامه مصوب جلسه مورخ ۹۹/۱۰/۱۷ هیات وزیران درخصوص "آیین نامه اجرایی کارخانه ها و تعمیرگاههای مربوط به هواپیمایی و قابلیت پرواز هواپیماها"، طی نامه شماره ۱۱۹۵۱۷ در تاریخ ۹۹/۱۰/۲۰ توسط معاون اول رییس جمهور ابلاغ گردید.

 

وزارت راه و شهرسازی

هيئت وزيران در جلسه ۱۷/۱۰/۱۳۹۹ به پیشنهاد شماره ۰۲/۱۰۰/۶۹۳۸۹ مورخ ۱۰/۶/۱۳۹۹ وزارت راه و شهرسازی و به استناد ماده (۲۲) قانون هواپیمایی کشوری - مصوب ۱۳۲۸- آیین­نامه اجرایی کارخانه­ها و تعمیرگاه­های مربوط به هواپیمایی و قابلیت پرواز هواپیماها را به شرح زیر تصويب کرد:

 

آیین­نامه اجرایی کارخانه­ها و تعمیرگاه­های مربوط به هواپیمایی و قابلیت پرواز هواپیماها

ماده ۱- در اين آيين­نامه اصطلاحات زير در معاني مشروح مربوط به كار مي­روند:

۱- سازمان: سازمان هواپيمايي كشوري.

۲- كشور عضو:‌ كشور متعاهد به پيمان شيكاگو.

۳- وسيله پرنده: وسيله‌اي كه بتواند در نتيجه عكس‌العمل هوا به جز عكس‌العمل هوا در برابر سطح زمين، خود را در هوا نگه دارد.

۴- محصول: وسيله پرنده، موتور يا ملخ آن .

۵- قطعه: موتور، ملخ، اجزا و لوازم وسیله پرنده.

۶- تشكيلات: شخص حقيقي يا حقوقي ايراني يا غيرايراني يا واحدی از زیرمجموعه شخص حقوقي.

۷- كشور ثبت­كننده: كشوري كه وسيله پرنده را به ثبت رسانده است.

۸- كشور بهره‌بردار: كشوري كه محل اصلي کسب و کار بهره‌بردار در آن واقع شده يا اگر چنين محلي وجود ندارد، محل سكونت دائمي بهره‌بردار در آن واقع شده باشد.

۹- صلاحيت پروازي: وضعيت محصول یا قطعه در حالت تطابق با طراحي نوع و در شرايط ايمن براي پرواز.

۱۰- تداوم صلاحيت پروازي: كليه فرآيندهاي لازم به منظور حصول اطمينان از اينكه وسيله پرنده در هر زمان از عمر بهره‌برداري با مقررات صلاحيت پروازي تطابق دارد و براي بهره‌برداري ايمن است.

۱۱- گواهينامه بازنگري صلاحيت پروازي: گواهينامه‌اي كه به منظور تأييد صلاحيت پرواز وسايل پرنده داراي گواهينامه قابليت پرواز صادر می­شود.

۱۲- گواهينامه قابليت پرواز:‌ مدرك تاييد صلاحيت پروازي يك وسيله پرنده كه توسط كشور ثبت­كننده صادر مي‌شود.

۱۳- گواهينامه نوع: تاييديه‌اي كه توسط كشور عضو براي طراحي يك نوع محصول صادر شده و نشان­دهنده رعايت اين طراحي با مقررات صلاحيت پروازي كشور عضو است.

۱۴- تشکیلات طراحی: تشکیلاتی که مسئول طراحی وسیله پرنده، قطعات، تغییرات آنها یا طراحی تعمیرات است.

۱۵- گواهينامه‌هاي موضوع اين آيين‌نامه: گواهينامه تشكيلات طراحي، توليد، مديريت تداوم صلاحيت پروازي، نگهداري و گواهينامه‌هاي نوع، تغييرات در نوع، طراحي تعميرات، قابليت پرواز، تأييديه برنامه نگهداري و بازنگري صلاحيت پرواز و اجازه پرواز مخصوص وسيله پرنده.

  1. اجازه پرواز مخصوص: مجوز پرواز موردی وسیله پرنده در مواقعی که برای پرواز ایمن بوده ولی مطابق با مقررات صلاحیت پروازی نباشد، مانند پرواز در خلال طراحی و تولید وسیله پرنده، صادرات یا تحویل وسیله پرنده.

۱۷- نگهداري: يك يا تركيبي از تعمير اساسي، مرمت، تعويض، تغيير، رفع عيب و بازرسي محصول و قطعات آن،‌ به استثناي بازرسي قبل از پرواز.

ماده ۲- شمول اين آيين­نامه، الزامات صلاحيت پروازي از جمله كارخانه ها و تداوم صلاحيت پروازي شامل تعميرگاه­هاي مربوط به هواپيمايي است.

تبصره- الزامات مندرج در آيين‌نامه مديريت و ساماندهي وسايل پرنده فوق سبك غيرنظامي موضوع تصويب‌نامه شماره ۸۷۱۶۱/ت۳۵۳۶۹ه‍ـ مورخ ۳۱/۵/۱۳۸۶ و اصلاحات بعدی آن از شمول اين آیين‌نامه خارج است.

ماده ۳- سازمان مرجع صدور، اصلاح، لغو، تعليق و محدود نمودن گواهينامه‌هاي موضوع اين آيين‌نامه است.

تبصره ۱- سازمان می­تواند در چهارچوب قوانین و مقررات مرتبط، صدور گواهينامه‌هاي تغييرات در طراحي نوع، طراحي تعميرات، بازنگري صلاحيت پرواز، تأييديه­ برنامه نگهداري و اجازه پرواز مخصوص را با رعايت شرايط شيوه­نامه مربوط به اشخاص حقوقی تفويض کند.

تبصره ۲- گواهينامه نوع يا تغييرات در طراحي نوع وسيله پرنده صادر شده توسط كشورهاي عضو، مشروط به رعايت شيوه‌نامه مربوط مورد تاييد سازمان خواهد بود.

تبصره ۳- در صورتی­که كشور جمهوري اسلامي ايران برابر ماده (۸۳) مکرر پیمان شیکاگو، تمام يا بعضي از مسئوليت­ها و وظايف كشور ثبت­كننده را به عنوان کشور بهره­بردار به عهده بگيرد، سازمان مي­تواند برای وسایل پرنده­ای که در تابعیت ایران نیستند، گواهینامه­ها و مجوزهای تفویض­شده را صادر کند و در صورتی­که کشور جمهوري اسلامي ايران تمام يا بعضي از مسئوليت­ها و وظايف خود را به عنوان کشور ثبت­کننده به كشور بهره­بردار واگذار کند، می تواند صدور گواهینامه­ها و مجوزهای مورد توافق را به آن کشور تفویض کند.

ماده ۴- در صورتي كه گواهينامه تشكيلات طراحي به هر دليلي لغو،‌ محدود يا عودت داده شود، استفاده از محصولات و قطعات مربوط به آن تشکیلات در عمليات پرواز مجاز نیست، مگر اينكه تشكيلات طراحي ديگري مسئوليت آن را به عهده گيرد.

تبصره- در صورتي كه گواهينامه تشكيلات طراحي به هر دليلي تعليق شود، هیچ یک از محصولات و قطعات مربوط در مدت تعليق يا محدوديت تعيين­شده قابل استفاده در عمليات پرواز نخواهند بود.

ماده ۵- شرايط صدور گواهينامه قابليت پرواز با رعايت شيوه‌نامه مربوط به شرح زير است:

  1. وسيله پرنده، تابعيت ايراني داشته باشد.
  2. وسيله پرنده­ دارای گواهينامه بازنگري صلاحيت پروازي باشد.
  3. وسيله پرنده با گواهينامه نوع، تطابق داشته باشد.
  4. كتابچه‌ها، علایم، برچسب­ها، فهرست­‌ها و ساير اطلاعات لازم به زبان فارسي يا زبان مورد تاييد سازمان باشد.
  5. علايم نصب­شده براي مسافران در وسیله پرنده حداقل به زبان فارسي باشد.

ماده ۶- اعتبار گواهينامه قابليت پرواز بدون محدوديت زماني و مشروط به رعايت كليه موارد زير است:

  1. وسيله پرنده تطابق با الزامات تداوم صلاحيت پروازي و طراحي نوع داشته باشد.
  2. علامت ثبت وسيله پرنده موضوع آیین­نامه ثبت و تابعيت هواپيماهاي كشوري موضوع تصویب­نامه شماره ۸۲۱/۳۶۰۴۴ مورخ ۲۴/۱۱/۱۳۴۳ تغییر نکند.
  3. گواهینامه نوع وسیله پرنده یا قابلیت پرواز لغو يا عودت داده نشده باشد.

ماده ۷- سازمان می­تواند برابر شیوه­نامه مربوط، در موارد خاصی که وسیله پرنده با شیوه­نامه­های صلاحیت پروازی تطابق نداشته ولی برای پرواز ایمن باشد، اجازه پرواز مخصوص صادر کند.

تبصره - موارد خاص و محدوديت‌هاي پروازي مربوط به اجازه پرواز مخصوص در شيوه‌نامه مربوط درج می­شوند.

ماده ۸- قطعاتي مي‌توانند بر روي وسيله پرنده نصب شوند كه داراي گواهينامه‌ها و شرايط مورد تأييد سازمان باشند.

تبصره- قطعات داراي گواهينامه‌هاي صادرشده (يا با شرايط تأييدشده) توسط كشورهاي عضو مورد تأييد سازمان‌ نيز مي‌توانند بر روي وسيله پرنده نصب شوند.

ماده ۹- مالك و در صورت اجاره،‌ مستأجر وسيله پرنده ايراني یا وسيله پرنده غير ايراني كه بهره‌بردار آن ايراني باشد، مسئول تداوم صلاحيت‌ پروازي آن وسيله پرنده است و براي انجام پرواز بايد از پذیرش مسئوليت­ها برابر شيوه‌نامه مربوط اطمينان حاصل کند.

ماده ۱۰- به منظور صدور گواهینامه­های موضوع این آیین­نامه و همچنین نظارت بر تشکیلات و وسايل پرنده، متقاضي بايد امكان دسترسي سازمان به تجهیزات، اسناد و وسایل پرنده مربوط را فراهم کند.

ماده ۱۱- شيوه‌نامه‌هاي موضوع اين آيين‌نامه با رعايت قوانين و مقررات مربوط توسط سازمان تهیه و ابلاغ می­شوند.

ماده ۱۲- كليه گواهينامه‌ها، تأييديه‌ها و مجوزهاي صادرشده قبل از تاریخ ابلاغ اين آیین­نامه در دوره اعتبار خود، معتبر هستند. هرگونه عدم اعتبار یا لغو به صورت موردی توسط سازمان اعلام می­شود. 

اسحاق جهانگیری

معاون اول رييس ­جمهور

دریافت متن کاملdownlod

راهنمای ثبت انبار در سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا

هدف از راه اندازی سامانه جامع انبارها

فلسفه ی به وجود آمدن این سامانه برای جلوگیری از قاچاق کالا و ارز و همچنین برای جلوگیری از احتکار ( کسی اقدام به انبار کردن کالاها و گران فروشی آن ها نکند ) می باشد. به همین دلیل تمامی انبارها می بایست در سامانه جامع انبارها و مراکز نگهداری کالا ، ثبت نام کنند.

ابتدا باید به سایت nwms.ir ( سایت سامانه جامع انبارها ) مراجعه کنید. این سایت تهیه دیده شده تا انبارها در این سایت ثبت شده و شناسه خود را دریافت کنند ، تا زمانی که بار وارد گمرک می شود ، در زمان ترخیص مشخص شود که بار قرار است ، به کدام انبار در سطح کشور ارسال شود.

 

آموزش گام به گام ثبت انبار در سامانه جامع انبارها

برای ثبت نام در این سامانه می بایست ابتدا گزینه ” ثبت واحد ” را بزنید . 

 

ثبت انبار در سامانه جامع انبارها

 

گام اول : کد ملی و شماره همراه

در گام اول کد ملی و تلفن همراه متقاضی باید وارد شود.

 

ثبت انبار در سامانه جامع انبارها

 

گام دوم : اعتبارسنجی شماره همراه

در گام دوم برای شماره تلفن وارد شده یک کد چهار رقمی اعتبار سنجی ارسال می شود ، در این بخش باید این کد را وارد کنید. سپس دکمه ” تایید کد و مرحله بعد ” را بزنید.

این کار به دلیل این انجام می شود که سامانه اطمینان داشته باشد که صاحب شماره تلفن الان برای ثبت نام اقدام کرده و کد ملی شما مورد سوء استفاده قرار نگرفته است.

 

ثبت انبار در سامانه جامع انبارها

 

گام سوم : ثبت اطلاعات هویتی

در گام سوم سامانه ، ثبت اطلاعات هویتی را از شما درخواست می کند. به این صورت که ، در ابتدا باید مشخص کنید انباری که شما قصد ثبت آن را دارید برای شخص حقیقی می خواهید ثبت کنید یا حقوقی ؟

  ثبت انبار برای شخصیت حقیقی

در این قسمت به آموزش ثبت انبار برای فرد حقیقی می پردازیم. در ابتدا تیک گزینه ” می خواهم برای شخصیت حقیقی ( خودم ) اطلاعات را ثبت کنم ” ، را میزنیم و سپس فیلد های شماره شناسنامه شخص ، جنسیت ، تاریخ تولد را وارد و دکمه ” تایید ” را بزنید.

 

ثبت انبار در سامانه جامع انبارها

 

به محض زدن دکمه تایید ، سامانه به صورت اتوماتیک نام و نام خانوادگی شخص را در فیلد های زیر آن نمایش می دهد.

بعد از نمایش نام و نام خانوادگی دکمه ” تایید و مرحله ی بعد ” را می زنید .

 

ثبت انبار در سامانه جامع انبارها

 

گام چهارم : ثبت اطلاعات واحد

در گام چهارم سامانه از شما اطلاعات واحد را درخواست می کند.

در ابتدا باید کد پستی که برای انبار شما درنظر گرفته شده است را وارد کنید و دکمه ” تایید ” را بزنید .

 

ثبت انبار در سامانه جامع انبارها

 

 
نکته : در صورت نگرفتن کد پستی برای انبارتان ، امکان ثبت نام در سامانه جامع انبارها را نخواهید داشت.
 
 

 

به محض زدن دکمه تایید ، سامانه باید آدرس انبار را در فیلدها نمایش دهد .

 

ثبت انبار در سامانه جامع انبارها

 

در ادامه نام واحد ، شماره تلفن ثابت واحد ، نوع واحد ، نوع مجتمع از حیث مالکیتی ، حوزه فعالیت ، نوع مالکیت را وارد کرده و در نهایت هم در نقشه باید موقعیت جغرافیایی انبار را مشخص کنید.

 

ثبت انبار در سامانه جامع انبارها

نیازهای پژوهشی و فناورانه

  •  راهنمای تکمیل فایل اکسل
  •  فایل ثبت نیازمندی های فناورانه

    راهنمای تکمیل فرم ثبت نیازمندی­های فناورانه

     

    بهمنظورتعريفصحيحنيازهاومسائلفناورانهسازمانها/شركتهايكشور (بهعنواننهادهايمتقاضيفناوري) وارائهآنهابهشركتهايدانش بنيان،استارتآپ‌ها،دانشگاهها،پژوهشگاهها،پارک­های علم و فناوری  و ... (بهعنوانفناور)لازم استنيازمندیهاي فناورانهدرفرمتياستانداردمستندگرددتافناورانباشناختدقيقوصحيحيازنيازهاومسائلفناورانه،آمادگي خودرادرراستايرفعمسائلاعلامنمايند.

    به همین منظور در مرحله نخست می‌بایست اطلاع­رسانی لازم به تمامی شرکت­ها و سازمان­های متبوع دستگاه­های اجرایی انجام و فایل برای آنها ارسال گردد. شایان ذکر است فایل فوق­الذکر در سامانه اینترنتی https://testaexpo.atf.gov.ir جهت دریافت در دسترس می­باشد.

    همچنین لازم است فایل تکمیل شده توسط شرکت­ها و سازمان­های مرتبط با آن دستگاه، پس از اخذ تأییدات لازم به آدرس الکترونیکی  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال شود.

     

    نکات مهم

    ü خواهشمند است در تکمیل جدول به این نکات توجه فرمایید:

    1-     عدم ایجاد تغییر در تعداد ستون‌های جدول اکسل؛

    2-     عدم تغییر در عنوان هریک از ستون‌ها.

     

    تعاریف عنوان ستون‌ها:

    عنوان تقاضا (نیاز یا مسئله فناورانه): عنوان تقاضا می‌بایست گویا و قابل فهم و در عین حال ساده و به اختصار بیان شود.نیاز فناورانهمی‌تواند از نوع ماده اولیه، قطعه، تجهیز، سیستم و یا یک خدمت باشد که در حال حاضر امکان تأمین آن در داخل کشور وجود ندارد.

    ü این نیاز می‌تواند تاکنون وجود نداشته باشد و در برنامه آتی سازمان قرار داشته باشد.

    شرح تقاضا: در این قسمت متقاضی مشخصات و ویژگی‌های مورد نظر را به همراه شرح خدمت یا سیستم مورد نیاز سازمان/شرکت را بطور دقیق درج می‌نماید.

    حوزه فناوری: از لیست آبشاری یکی از حوزه‌های فناوری (علوم انسانی و هنر/ سلامت/ علوم پایه و کاربردی/ فناوری/ هنر) را انتخاب نمایید.

    زیرحوزه تقاضا: از لیست آبشاری یکی از زیرحوزه‌ها را بر مبنای نیاز مورد نظر سازمان/ شرکت انتخاب نمایید.

    مشخصات فنی و استانداردهای مورد نیاز: در این قسمت متقاضی مشخصات، ویژگی‌های فنی، ویژگی‌های ظاهری (ابعاد و اندازه)، استانداردها و مجوزهای لازم، شرح خدمت یا سیستم مربوط به نیاز را بطور کامل درج می‌کند.

    ü از آنجاکه فناوران با استفاده از این ویژگی‌ها می‌توانند توانمندی خود را در حل مسئله ارزیابی نمایند، لذا تکمیل دقیق این قسمت در شناسایی صحیح فناوران بسیار حائز اهمیت است.

    ü در صورتیکه مشخصات و ویژگی مدنظر طولانی باشد می‌توانید شرح کاملتر را بصورت فایلی جداگانه پیوست فرم نمایید.

    تعداد مورد نیاز: متقاضی مقدار/ تعداد مورد نیاز خود از مواد اولیه، قطعات و تجهیزات را در یک واحد زمانی (ماه، فصل، سال) در فرم درج می‌کند. این بخش در بررسی‌های مربوط به توجیه اقتصادی تولید برای فناور حائز اهمیت خواهد بود.

    واحد زمانی: متقاضی با توجه به مقدار/ تعداد مورد نیاز خود که در بخش "تعداد مورد نیاز" تعیین کرده است از لیست آبشاری موجود یکی از واحدهای زمانی ماه/ فصل/ یا سال را انتخاب می‌کند.

    نوع خروجی مورد انتظار: از لیست آبشاری یکی از انواع خروجی‌های مورد انتظار (سند/ماده/ قطعه/ تجهیز/ نرم­افزار/سامانه) را انتخاب می­نماید.

    خروجی های مورد نیاز: بر اساس توضیحاتی که در بخش "مشخصات فنی و استانداردهای مورد نیاز " ذکر کرده‌اید، خروجی‌های مدنظر سازمان/ شرکت را بصورت اختصار توضیح دهید.

    مهلت زمانی ارسال پیشنهاد: متقاضیفناوری در این بخش فوریت تأمین نیاز را به همراه دلایل و مستندات ذکر می‌کند.

    مهلت زمانی انجام(ماه): متقاضیفناوری با توجه به آنچه‌که در بخش "مهلت زمانی ارسال پیشنهاد" توضیح داده است مهلت زمانی فناور در تأمین نیاز خود را برحسب ماه مشخص می‌نماید.

    هزینه مورد انتظار(میلیون ریال): متقاضیفناوری با توجه به ویژگی‌ها و مشخصات مورد نیاز خود می‌بایست هزینه مورد انتظار خود جهت تأمین نیاز از سوی فناور را مشخص نماید.

    ü در این بخش دقت شود که ارقام بصورت میلیون ریال درج شود.

    توضیحات تکمیلی: هرگونه توضیحات تکمیلی که سازمان/ شرکت تشخیص می‌دهد باعث درک بهتر و صحیح‌تری از نیاز یا مسئله خود می‌شود را ارائه می‌دهد؛ تا فناوران با شناخت دقیق‌تر و صحیح‌تری بتوانند توانمندی خود را ارزیابی و تصمیم‌گیری نمایند.

صفحه1 از46